Er is iets stuk in mijn woning. Hoe meld ik een reparatie bij jullie?
Algemeen
U kunt een reparatieverzoek melden via de knop "Reparatieverzoek" of via het klantportaal.
Is er iets kapot in uw woning? U kunt hiervoor een reparatieverzoek indienen.
U kunt een reparatieverzoek melden via de knop "Reparatieverzoek" of via het klantportaal.
Een reparatie die spoed heeft, meldt u per telefoon bij ons: 010 475 96 66. Kies voor optie 1.
In het weekend of 's avonds kunt u een reparatieverzoek melden bij ons via het klantportaal. Als een reparatie spoed heeft kunt u altijd per telefoon contact opnemen: 010 475 96 66
Als een reparatie niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u dit het best zo snel mogelijk bij ons melden. U maakt hiervoor een melding in het klantportaal. Of bel met ons. Kies dan voor optie 2.
Heeft u in uw hele woning geen stroom? Vraag dan aan de buren of zij ook geen stroom hebben. Als de buren ook geen stroom hebben belt u gratis het nationaal storingsnummer: 0800 – 9009. Op de website van vindt u informatie over storingen in uw buurt.
Bent u de enige zonder stroom? Door de stekkertest te doen kunt u erachter komen wat de oorzaak is en voorkomt u dat u een rekening krijgt als een monteur langskomt voor iets dat u zelf op kunt lossen. Het kan zijn dat een groep overbelast is omdat te veel apparaten tegelijk worden gebruikt. Een stroomstoring kan ook ontstaan door een kapot apparaat.
De stekkertest
Als de verwarming of het water niet meer goed warm wordt is het tijd om uw cv-ketel bij te vullen. Op de website van www.feenstra.com wordt uitgelegd hoe u de centrale verwarming bij kunt vullen.
Ruikt u gas in uw woning? Volg deze stappen:
De opzichter komt langs als er een onderzoek in, aan of om de woning moet worden uitgevoerd.