Huur betalen

Veel gevraagd over Huur betalen

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken maar ik kan deze niet nakomen. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken. Hiervoor kunt u telefonisch 010 475 96 66 contact met ons opnemen

Wanneer moet ik mijn huur betalen?

Algemeen

De huur moet altijd vooruit betaald worden. Op de eerste dag van de maand betaalt u dus het bedrag voor de rest van de maand.

Mag ik mijn huur na de eerste van de maand overmaken?

Algemeen

Nee, de huur moet altijd voor de eerste dag van de maand betaald zijn.

Ontvang ik elke maand een rekening voor het betalen van de huur?

Algemeen

U kunt ervoor kiezen om elke maand een e-mail met een betaallink van ons te ontvangen.

Op welke manier kan ik de huur betalen?

Algemeen

De huur kunt u via een automatische incasso betalen. Heeft u geen automatisch incasso dan ontvangt u van ons een brief. U kunt de huur dan zelf overmaken. Is uw e-mail adres bij ons bekend? Dan ontvangt u per mail een betaallink om de huur te betalen.

Ik heb teveel huur betaald. Hoe kan ik dit terug krijgen?

Algemeen

Hiervoor kunt u telefonisch contact met ons opnemen 010 475 96 66. Of u kunt ons een e-mail, , sturen met het verzoek om teruggave.

Kan ik mijn huur bij jullie op kantoor betalen?

Algemeen

U kunt de huur bij ons op kantoor door middel van een pinbetaling betalen.

Kan ik mijn huur contant betalen?

Algemeen

Nee, het is helaas niet mogelijk om de huur contant te betalen.

Mag ik mijn huur meerdere maanden vooruit betalen?

Algemeen

Het is mogelijk om de huur meerdere maanden vooruit te betalen. Vermeld bij het overmaken welke maanden u betaalt.

Kan ik mijn huur via iDEAL betalen?

Algemeen

Het is mogelijk om de huur via iDEAL te betalen. Hiervoor moet u  inloggen op Mijn Samenwerking.

Naar welk rekeningnummer kan ik de huur overmaken?

Algemeen

U kunt de huur overmaken naar bankrekeningnummer NL46 BNGH 0285 0533 29 ten name van Woningstichting Samenwerking en onder vermelding van uw relatienummer of adres.

Ik heb een betalingsregeling met jullie afgesproken. Daar heb ik een vraag over. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem contact met ons op, dan kunnen we de mogelijkheden bespreken. Hiervoor kunt u telefonisch 010 475 96 66 contact met ons opnemen

Ik wil graag huurverlaging aanvragen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

U kunt alleen per brief of mail een huurverlaging bij ons aanvragen. Bij uw verzoek levert u als bewijs een kopie van uw maandinkomen van de laatste zes maanden aan. U kunt hierbij denken aan uw salarisstroken, uitkeringsspecificaties of een verklaring van uw boekhouder als u ZZP-er bent.