Achterstand verwerking betalingen

Door een storing in de automatisering was het vanaf 17 mei niet mogelijk om bankbetalingen te verwerken. Deze storing is vandaag verholpen. Momenteel werken we er hard aan om de achterstand in te halen.

Hoe zit het met mijn betaling via Mollie (iDEAL)?
Bijna alle afschriften zijn inmiddels geboekt. Alleen de afschriften van 30 en 31 mei van Mollie (IDEAL) nog niet. Hier wordt hard aan gewerkt.

Mijn betaling is te laat door de storing. En nu?
U hoeft zich geen zorgen te maken. Wij verwerken uw betaling wat later dan normaal, maar dat heeft geen gevolgen voor u. We sturen u geen herinneringen of aanmaningen toe.

Het saldo in mijn klantportal klopt niet. Heeft dat hiermee te maken?
Dat klopt. Uw saldo wordt gelijk aangepast als de boekingen verwerkt zijn.

Wanneer weet ik wanneer ik wel kan betalen?
U ziet dit in het klantportaal bij uw gegevens.

Terug naar overzicht